Buzz

                                                                                                                                 
För några veckor sen fick jag en trevlig överraskning med posten. Jag fick nämnligen mitt första paket ifrån buzzador.com.
Paketet innehöll prover på en ny duschcreme ifrån Dove, "Dove VisibleCare" En duschcreme som ska verka mjukgörande och samtidigt reducera skador på huden.
Och efter ett antal användningar måste jag säga att den är verkligen underbar! Huden känns lenare på riktigt samtidigt som den rengör ordentligt. Har testat andra återfuktande duscholjor, men man får inte alls samma rena och härliga känsla som av denna! Plus att min hud som på vintern blir väldigt torr, kliar och flagnar har blivit mycket bättre.

Så min slutsats är, den funkar verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0